Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - przegub wewnetrzny
domimaster - 16-08-2012, 22:02 Temat postu: przegub wewnetrzny powie mi ktoś gdzie dostane taki przegub mam go do wymiany a nie mogę go zlokalizować nigdzie, nawet wuja google nie podaje nic na ten temat... ;/
tusia8510 - 17-08-2012, 07:55
domimaster to droga część w zakupie nowej (* kielich - przegub wewnętrzny 1 szt. 890zł , * kielich -przegub wewnetrzny 1 szt. 780zł ) - ten za 890 chyba lewa strona, bo są inne na prawą i lewą. Pamietam, że długo z Panem Jakubem z AutoWatin szukaliśmy , która to część bo jak powiedział - są błędy na schematach.
Ponieważ jest to element półosi, może lepiej wymienić właśnie całą półoś Z tego co się dowiadywałam wszystkie dostępne w fordzie są regenerowane cena 980zł z zastrzeżeniem, że trzeba im odesłać swoją starą półoś, inaczej kaucja ok 200zł (w A-W 1063zł Pan Jakub nie wspominał o tym, że trzeba odsyłać starą połoś).
Na allegro są tanie połosie używane, tylko pewnie trzeba mocno sprawdzać.
BTW na alle znalazłam to, może warto zapytać: http://allegro.pl/polos-p...2552177670.html
domimaster - 11-09-2012, 16:52
odkopuje trochę z małymi problemami ale przegub (prawy) w końcu zrobiony koszta przegubu + wymiana w zaokrągleniu 450zl teraz pumka śmiga jak głupia
tusia8510 - 11-09-2012, 17:15
Wymieniłeś na drugi czy jakoś naprawili ?
domimaster - 11-09-2012, 17:26
miała być wymiana ale przyszedł nie ten... no i znaczna kwota wchodziła w grę... więc mój został wysłany do regeneracji, jak przyszedł wyglądał jak nowy
silverstar - 12-09-2012, 10:07
a jakie objawy miałeś z przegubem?
domimaster - 12-09-2012, 12:21
przy przyspieszaniu od ok 90-100 były odczuwalne wibracje na kierownicy, ogólnie na całym aucie
Anonymous - 13-09-2012, 21:06
z ciekawosci, gdzie dawales do regeneracji ?
domimaster - 16-09-2012, 12:35
jakaś firma z okoloc częstochowy jak cos to mam do niej nr
hugh_h - 11-02-2016, 17:23
Odkopuje bo mam problem z namierzeniem przegubu wewnętrznego, półosi wewnętrznej do kupienia.
Czy to ktoś to wymieniał czy tylko ograniczamy się do wymiany nazwijmy to krzyżaka?
Zastanawia mnie też co robią podczas regeneracji.
Dukes - 11-02-2016, 21:42
Przerabiałem temat tych przegubów i niestety nie da się ich kupić osobno. O ile lewa krótsza półoś występuje jako zamiennik, to o prawej możesz zapomnieć. Podejrzewam, że nawet w ASO ich już nie mają, a jak są to w cenie całej Pumy z allegro.
Regeneracja wygląda tak, że zakładają nowy krzyżak, gumową osłonę i masz "zregenerowany" przegub, ale te białe plastykowe gniazdko, w którym krzyżak pracuje pozostaje stare bo nie da się tego wymienić.
hugh_h - 11-02-2016, 23:00
no dobrze, czyli wniosek taki że sam kupuje krzyżaki i sprawa jasna
Adi_Grabczyk - 20-02-2016, 20:00 Temat postu: Pod Herbami Wymiana krzyżaka nic nie daje. Wymieniałem oba przeguby wewnętrzne - niestety jest kupa, trzeba szukać i polować na niezniszczone kielichy tzn. z niezjechanymi bieżniami dla kryżaków. Pomógł mi człowiek, który zajmuje się przegubami do wszystkich aut w miejscowości Bieżeń koło Herb przy trasie z Częstochowy do Opola. Nie wiem jak zdobywa te przeguby (prawdopodobnie z rozbitków w Niemczech, Francji itd.) ale działa na legalu i jest ok. Regeneruje też przeguby ale nie wszystkie. Najpierw sprawdza czy się do tego nadają. Mówił też, że jeździ na giełdę samochodową (prawdopodobnie do Gliwic). A tak w ogóle to nalazłem go przez Allegro. Objawy zużytych przegubów wewnętrznych? Narywanie kierownicą podczas przyspieszania i wibracje przy szybszym wjeżdżaniu w głębsze nierówności.
Venom_4x4 - 20-02-2016, 22:32
A próbował ktoś przerobić półosie z tripodów na lobro?
Albo sprawdzał, czy przegub z escorta pasuje? Skrzynia iB5 była w 1.3, 1.4, 1.6 i 1.8 105hp (diesle, RQB, RKC i N7A mają MTX'a) Fiestę mk3 i mk4 też by wypadało sprawdzić bo i tam taka skrzynia siedzi.
hugh_h - 20-02-2016, 23:44
a nie ma ktoś wyjętych z auta ?
wygląda na to że to samo siedzi w fiescie III IV
|
|
|